Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Måns Djurgårdaren! - 15 mars 2009 19:36

Holaj!

Idag hade intersport fixat en liten sak.

Om man var bland dom 100 första när intersport öppnade så fick man en gratis IFK Lidingö, Intersport tröja singgerad av Rami Shaban. Man kunde också köpa billiga fotbollsskor och en boll som från början kostade 170 kr men nu 85 detta kunde man bara göra om man var medlem i klubben.

Dom öppnade kl 10.00, jag var där 9.30 men jag fick ändå den absolut sista tröjan! TUR!

Den fick jag och sen köpte vi nya fotbollsskor och en ny boll. ( mina bollar får alltid punka så snabbt! )

Skorna var as bra ett par konstgräs/gräs skor som också är en av dom få modelerna som ochså funkar bra på grus. Dom hette NIK JR TIEMPO NATU.

Det var  jätte mycket folk där inne men vi fick ändå tag på den bästa modelen.

Idag på inomhus träningen så hade jag tröjan och bollen med mig. Bollen var jätte skön. Den hette typ NIK T90 CLUB TEAM 4 146 WHITE.

Det var en skön dag som jag precis efter fotbollen åkte på friidrott och hoppade längdhopp och tresteg.

Good bye!

/Den glade Djurgårdaren





Av Måns Djurgårdaren! - 15 mars 2009 19:01

TJAOLO!

Igår spelade vårt lag match mot Hässelby jag var kapten som jag brukar.

Vi hade inte spelat en riktig match utomhus på länge, (Under vintern har vi haft inomhusträningar. Idag kl 15.00-16.00 hade vi träning.) så vi var inte riktig vana, men dom var väldigt bra också dom satte först 0-1 precis när jag blev utbytt om jag skulle vart inne skulle det ju inte blivit mål! =) xD

Sen gjorde dom både 0-2 och 0-3 och sen var första halvlek slut. ( vi körde

2 x 20. )

Men i andra skärpte vi oss och jag och den tyske killen Nicklas hade bra passningsspel och vi ägde spelet och till sist satte Noha 1-3. Vi spelade bra och ja det gick väl så där, tuneringen var klubb kampen. Vi spelade altså för hela Lidingö så hela klubben var i samma lag.

                        vårt klubbmärke

Tjao!


Presentation

Omröstning

Vem gör mest mål för Djurgården när såsongen är slut?
 Jan Tauer (Jesus)
 Daniel Sjölund
 Mattias Jonson
 Sebastian Rajalakso
 Pa Dembo Touray....................not
 Johan Oremo
 Boyd Mwila
 Prince Ikpe Ekong
 Christer Youssef
 Andrej Komac
 Mikael Dahlberg
 Philip Hellquist
 Någon annan i Djurgården
 Ett nyförvärv som köps under säsongen
 Toni Kuivasto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards